Új értékelés írása
EGO ERP COMPLEX
(LANOGA szoftverfejlesztő Kft.)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
próbaidőszak (min. 2 hónap)
többletszolgáltatás
Egyéb új funkciók kifejlesztése esetén további kedvezményt biztosítunk.
Ára: 39 500 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 34 760 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
3
Az EGO-ERP egy flexibilisen alakítható ERP rendszer maghatározott központi modulokkal. Cégek működését segítő, optimalizáló alap modulokkal és integrációs lehetőségekkel. A rendszer központi relációs adatbázisban tárolja az adatokat minden hozzáférés jogosultsági szintekkel szabályozott módon történik.
ERP: 1. Felhasználó nyilvántartás 2. Rendszernaplók 3. Automata GDPR modul 4. Szabadságok nyilvántartása 5. Időnyilvántartás 6. Megbeszélések, teremfoglalások 7. Szerződések, TIG nyilvántartása 8. Figyelmeztetések esedékességekről 9. Projekt költségvetés kimutatás 10. Felhasználó terheltség kimutatás 11. Havi költségvetés kimutatás 12. Meeting modul 13. Számlázás és online fizetés integráció 14. CMS 15. Vállalati blog Eszközkezelő és nyilvántartás modul 1. Szoftver nyilvántartó 2. Eszköz nyilvántartó 3. Gépjármű nyilvántartó 4. Figyelmeztetések esedékességekről CRM: 1. Kampánymenedzsment 2. Értékesítési folyamatok támogatása 3. Kedvezmény-kezelés 4. Ügyfélkezelés támogatása 5. Reklamációkezelés 6. Ügyfél törzsadatok kezelése 7. Front-office támogatás Gyártás: 1. Szükséglet számítás / beszerzési előrejelzések 2. Gyártási rendelések 3. Gyártásütemezés 4. Hulladékkezelés 5. Minőségellenőrzés támogatása 6. Selejtkezelés 7. Gyártási szám/sarzs szám kezelése 8. Alapanyagok kezelése Kontrolling: 1. Adatbázis kapcsolatok 2. Riportok eredményének exportálása 3. Mutatószámok definiálása 4. Előre definiált és ad-hoc lekérdezések kezelése 5. Mértékegységek 6. Tényadatok folyamatos vezetése, importálása 7. Modellek készítése Beszerzés, logisztika: 1. Cikkcsoportosítás 2. Sarzs, lot, batch és gyártásiszám kezelése 3. Cikktörzs kezelés 4. Több raktár kezelése 5. Készletszint figyelés 6. Készletérték vagy mennyiségi nyilvántartás 7. Visszáru kezelés 8. Rendelési mennyiség nyilvántartás/raktárkészlet kezelés 9. Leltározás 10. Árlista kezelés 11. Intrastat adatszolgáltatás 12. Logisztikai lánc végig követése Munkafolyamat-irányítási rendszer: 1. Vállalati munkafolyamatok definiálása, szabályozása és követése 2. Folyamatleltár, folyamattérkép készítése 3. Folyamatok, feladatok és erőforrások illesztése 4. Feladatkiosztás, feladatlista készítése 5. Munkacsoportok, szerepkörök kialakítása 6. Strukturált jogosultságkezeléssel és tartalomvédelem 7. Egyszerű felhasználó-azonosítás 8. Több felhasználós integrált e-mail kliens RFID és vonalkód technológia: 1. Az információk központi tárolása 2. Felhasználói és adminisztrátori tevékenységek nyomon követése 3. Egyszerű felhasználó-azonosítás 4. RFID címke elérhetősége 5. Vonalkód címke elérhetősége Webshop: 1. Termék, szolgáltatás információk 2. Kosár funkció és regisztráció 3. Szállítási módok kezelése 4. Fizetési módok kezelése 5. Automatikus rendeléskövetés 6. Adatkapcsolati interfész 7. Gyakran ismételt kérdések 8. Internetes ügyfélszolgálat 9. Tartalom menedzsment 10. Eredményesség mérése 11. Cég alapadatainak szerepeltetése a webáruház felületén 12. Biztonságos kommunikáció Elektronikus dokumentumtár: 1. Teljeskörű mappa és fájlkezelés 2. Fájlok, mappák tag-elése, meta-tag-elése 3. Képek és pdf-ek előnézeti képének generálása
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban