Új értékelés írása
Vállalatirányítási szoftver
(DL Info Számítástechnikai Fejlesztő és Szolgáltató Betéti Társaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
csoportos kedvezmény
Több példány megrendelése esetén kedvezményt biztosítunk a teljes árból
Ára: 17 600 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Ezzel a termékkel egy olyan ügyviteli alkalmazás létrehozása volt a célunk, mely az alkalmazott technológiák segítségével elegyszerűsíti és átláthatóbbá teszi az olyan vállalati feladatokat, mint az online fizetés, a számlaküldés, a dokumentumok rendszerezése és könnyű elérhetősége, illetve a logisztika és a beszerzés menedzselése.
Egy olyan ügyviteli alkalmazás fejlesztése volt a cél, melyet gazdaságosan lehet üzembe állítani és karbantartani. Továbbá a szoftvernek igazodnia kellet a mai piaci elvárásokhoz is. A létrehozott szoftvertermék nyílt forráskódú, széles körben ismert keretrendszerek segítségével jött létre (Java EE, Spring, Angular). Azáltal, hogy a feljebbi technológiák segítségével készült el a termék, egy könnyen karbantartató, továbbfejleszthető alkalmazás született meg. A termékbe többek között teljesen új felhasználói felületet, online fizetési módokat, egyszerűsített vállalati folyamatokkal dolgozó algoritmusokat fejlesztettünk, mellyel az ügyintézői, illetve felhasználói teendők egyszerűsödnek (online számlafizetés, számlaküldés, szerződés dokumentumok online elérhetősége, különböző méretű eszközök GUI támogatása), ezáltal szélesebb ügyfélkör elérése ,illetve hatékonyabb ügyintézői munka lebonyolítása lehetséges.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban