Új értékelés írása
Nyilvántartó rendszer
(Amarone Tanácsadó és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
Ára: 1 000 000 Ft (havidíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 950 000 Ft (havidíj ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
3
Üzleti nyilvántartó rendszer. A napi munkafolyamatok automatizálása és megkönnyítése.
Cél: Projekt nyilvántartási rendszer létrehozása a cél, melyben az árajánlatadás folyamatától a projekt/munka zárásáig valamennyi folyamat rögzítésre kerül, továbbá, ahol lehetséges a rendszer automatikusan végzi a különböző adminisztrációs folyamatokat. Rendszer folyamat új projektek esetén: 1. Árajánlat készítés: A felhasználó a partneradatbázisból kiválasztja, kinek küld árajánlatot. Amennyiben nem szerepel a partneradatbázisban, akkor a megfelelő jogokkal rendelkező felhasználó létrehozza a partnert. Ezt követően a rendszerbe rögzített kategóriákból és alkategóriákból kiválasztja, mely tevékenységek szerepeljenek az árajánlaton, ezekhez akár sablon árak is rendelhetők, melyekből a rendszer számol egy végső árat, ami módosítható. Megadja a munkához kapcsolódó minták típusát, számát. Ezek után megadja az árajánlat további elemeit (érvényesség) ,valamint lehetőség van arra, hogy egyedi, szöveges mezőt hozzáadjon (egyedi árajánlat). Ezek alapján a rendszerben generálható az árajánlat egy előre rögzített sablon alapján. Az árajánlat kiküldését követően először 15 nap múlva, majd 30 naponta értesítést küld a rendszer, ha a szolgáltatást még nem rendelték meg illetve még nem utasították el, vagy érvényessége nem járt le. A rendszer értesítést küld, ha az árajánlat érvényessége lejárt, ekkor az ajánlat lezárható, vagy érvényessége meghosszabbítható. Rendszerbe bejelentkezéskor a nyitott ajánlatok listázhatóak és színkódokkal is jelölve látható, mióta nem rendelték meg. 2. Megrendelés érkezése: A megrendelés megérkezésekor a rendszerben a felhasználók rögzítik a megrendelés tényét, időpontját és így létrejön a munka/projekt tényleges munka felülete, ahol rögzítésre kerülnek a munkához kapcsolódó adatok és tevékenységek, ezek lejjebb részletezve. Itt megjelenik továbbá egy megjegyzés fül, ahova egyedi problémákat, megjegyzéseket tudnak rögzíteni, valamint a projektek „bekategorizálhatóak” (flag) a várható lefolyásuk szerint (jó/rossz projekt).
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban