Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

REG-Doc elektronikus dokumentumkezelő rendszer

(Regatta Project Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

próbaidőszak (min. 2 hónap)

többletszolgáltatás

csomagajánlat

Nagyobb felhasználószám esetén (> 50) licencdíj kedvezmény

Ára: 1 800 000 Ft (csomag ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 1 620 000 Ft (csomag ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

1,72 MB
2021-07-08

Termék kategorizáció

Elektronikus iratkezelés

Telepítés helye

Telepített szoftver

TELJES KÖRŰ IRATKEZELŐ SZOLGÁLTATÁSOK A REG-Doc rendszer teljes körűen képes kiváltani a cég papír alapú iratkezelését. Iktatás, dokumentumkezelés, szignálás, feladat és határidő követés, automatikus értesítések. Dokumentumtár, tudásbázis létrehozásának lehetősége. Felhasználói csoportok, szerepkörök definiálhatósága.

TELJES KÖRŰ IRATKEZELŐ SZOLGÁLTATÁSOK A REG-Doc rendszer teljes körűen képes kiváltani a cég papír alapú iratkezelését. Iktatás, dokumentumkezelés, szignálás, feladat és határidő követés, automatikus értesítések. Dokumentumtár, tudásbázis létrehozásának lehetősége. Felhasználói csoportok, szerepkörök definiálhatósága. SKÁLÁZHATÓSÁG A REG-Doc rendszer egyaránt képes kiszolgálni a néhány fős cégeket éppúgy, mint a nemzetközi multinacionális szervezeteket.Úgy terveztük, hogy a százezres nagyságrendű dokumentum mennyiség is ugyanolyan gyorsan legyen kezelhető, kereshető, mint a pár százas nagyságrend. Az MS SQL Server ingyenes verziója is képes működtetni a rendszert, így ez nem jelent többletköltséget. A szoftverhez felhasználói licencek vásárolhatóak a szükséges számban. EGYEDI IGÉNYEK SZERINTI VERZIÓK Cégünk fő tevékenysége az egyedi szoftverek fejlesztése, így értelemszerűen vállaljuk a REG-Doc rendszer testre szabását! Felmérjük az igényeket és elkészítjük a módosítást, vagy a szükséges beépülő komponenseket. Ezzel a megoldással a cégek életéhez maximálisan igazodó alkalmazást hozunk létre, mely biztosítja a szükséges dokumentumok azonnali elérhetőségét, a bevételszerző tevékenységek során. TÁMOGATÁS Teljes körű bevezetési, oktatási, telepítési szolgáltatást biztosítunk partnereinknek, így rövid időn belül megkezdhetik a szoftver használatát. SLA szint szerződéseinkkel támogatjuk a szoftver biztonságos üzemeltetését, a felhasználói támogatást. Átalánydíjas szerződéseinkkel a hosszabb távú fejlesztési igényeket tudják gazdaságoson kivitelezni partnereink. 30 ÉV TAPASZTALAT Cégünk harminc éve fejleszt egyedi rendszereket, ezen belül iratkezelő szoftvereket. Partnereink között egyetemek, kutatóintézetek, állami szervezetek éppúgy megtalálhatóak, mint a gyártó és kereskedő cégek. Megrendelőink között van pár licencszel dolgozó kft. és nemzetközi multinacionális cégcsoport is.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban