Új értékelés írása
Oriana Beszerzés Menedzsment worklfow megoldás
(Grepton Informatikai Zrt.)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
csoportos kedvezmény
Felhasználók száma alapján kedvezményt biztosítunk.
Ára: 86 250 Ft (havidíj ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Az Oriana Beszerzés Menedzsment átláthatóvá teszi a teljes beszerzési életciklust. Az applikáció az Oriana Low Code Platformra került megépítésre. A platform adta lehetőségeket kihasználva a beszerzési funkciók workflow eszközökkel kerültek kiegészítésre, hogy biztosítva legyenek a folyamatok egységessége, az egyszerű testre szabhatóság és a gyors bevezetés.
Az Oriana Beszerzés Menedzsment rendszer többek között az alábbi üzleti funkciókkal rendelkezik: Törzsadatok nyilvántartása - Felhasználói/dolgozó alap adatok nyilvántartása - Szállítói törzsadatok nyilvántartása - Szállítói kapcsolattartók főbb adatainak nyilvántartása, kereshetőség - Cikkek és szolgáltatás törzsadatok nyilvántartása - Szállítói cikk árak és engedmények nyilvántartása a cikkenként Dokumentum menedzsment - Dokumentumok csatolása törzsadatokhoz és valamennyi entitáshoz, tranzakciókhoz. Keresés a dokumentum tárban. Beszerzési tervek - Beszerzési tervek nyilvántartása - Workflow a beszerzési tervek jóváhagyására Beszerzési eljárások, pályázatok - Beszerzési projekt kódok létrehozása, jóváhagyók beállítása a jóváhagyási workflow-k vezérléséhez - Beszerzési pályázatok kezelése, árajánlatok nyilvántartása - Beszerzési pályázatok támogatása folyamatmenedzsment eszközökkel: meghívás, ajánlatok fogadása, bírálat, eredményhirdetés és zárás. - Online felület a szállítók számára rendelések, számlák áttekintésére, pályázatok benyújtására, pályázattal kapcsolatos kérdések feltételére és főbb cégadatok módosítására. Beszerzési igények rögzítése - Beszerzési igények kezelése rögzítése, szerződésből lehívás - Workflow a beszerzési igények jóváhagyására Szállítói rendelések kezelése - Szállítói rendelések létrehozása - Workflow a szállítói rendelések jóváhagyására - Szállítói rendelés dokumentum generálása sablonból és kiküldése a szállító kapcsolattartónak email csatolmányként - A szállítói rendelés visszaigazolás rögzítése dátum, cikk, mennyiség és ár tekintetében. - Teljesítés igazolások és áru bevétjegyek rögzítése és kiállítása szállítói rendeléshez kapcsolódóan. - Workflow a teljesítés igazolások és bevétjegyek jóváhagyására Szállítói számlák kezelése - Szállítói számlák iktatása - Számla egyeztetése a szállítói rendeléssel, szállítólevéllel/teljesítés igazolással, költséghelyre bontás riport dimenziókkal. - Workflow a kontírozott számlák jóváhagyására. Szerződések nyilvántartása - Szerződéstár a keretmegállapodások, egyszeri szerződések és ármegállapodások egységes struktúrában történő nyilvántartására. - Folyamat a szerződéstárban rögzített szerződések jóváhagyására, amit követően a szerződésekre igények, megrendelések és teljesítések hozhatók létre és fogadhatók be. Továbbá magában hordozza a platformból fakadó digitális folyamat automatizálási (DPA) képességeket is: - a jóváhagyások egyszerű, átlátható, visszakövethető módon valósíthatók meg, - a tervezett és ütemezett, határidőre történő eljárások végrehajtásának támogatása, - a feladatok, határidők és felelősök nyilvántartása, - beépített folyamatkezelő segítségével az eljárási és jóváhagyási folyamatok testre szabása, - dokumentumok feltöltése valamennyi entitáshoz, - vezetői és operatív riportok.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban