Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Oriana Beszerzés Menedzsment worklfow megoldás

(Grepton Informatikai Zrt.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csoportos kedvezmény

Felhasználók száma alapján kedvezményt biztosítunk.

Ára: 86 250 Ft (havidíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

Termék kategorizáció

Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Az Oriana Beszerzés Menedzsment átláthatóvá teszi a teljes beszerzési életciklust. Az applikáció az Oriana Low Code Platformra került megépítésre. A platform adta lehetőségeket kihasználva a beszerzési funkciók workflow eszközökkel kerültek kiegészítésre, hogy biztosítva legyenek a folyamatok egységessége, az egyszerű testre szabhatóság és a gyors bevezetés.

Az Oriana Beszerzés Menedzsment rendszer többek között az alábbi üzleti funkciókkal rendelkezik: Törzsadatok nyilvántartása - Felhasználói/dolgozó alap adatok nyilvántartása - Szállítói törzsadatok nyilvántartása - Szállítói kapcsolattartók főbb adatainak nyilvántartása, kereshetőség - Cikkek és szolgáltatás törzsadatok nyilvántartása - Szállítói cikk árak és engedmények nyilvántartása a cikkenként Dokumentum menedzsment - Dokumentumok csatolása törzsadatokhoz és valamennyi entitáshoz, tranzakciókhoz. Keresés a dokumentum tárban. Beszerzési tervek - Beszerzési tervek nyilvántartása - Workflow a beszerzési tervek jóváhagyására Beszerzési eljárások, pályázatok - Beszerzési projekt kódok létrehozása, jóváhagyók beállítása a jóváhagyási workflow-k vezérléséhez - Beszerzési pályázatok kezelése, árajánlatok nyilvántartása - Beszerzési pályázatok támogatása folyamatmenedzsment eszközökkel: meghívás, ajánlatok fogadása, bírálat, eredményhirdetés és zárás. - Online felület a szállítók számára rendelések, számlák áttekintésére, pályázatok benyújtására, pályázattal kapcsolatos kérdések feltételére és főbb cégadatok módosítására. Beszerzési igények rögzítése - Beszerzési igények kezelése rögzítése, szerződésből lehívás - Workflow a beszerzési igények jóváhagyására Szállítói rendelések kezelése - Szállítói rendelések létrehozása - Workflow a szállítói rendelések jóváhagyására - Szállítói rendelés dokumentum generálása sablonból és kiküldése a szállító kapcsolattartónak email csatolmányként - A szállítói rendelés visszaigazolás rögzítése dátum, cikk, mennyiség és ár tekintetében. - Teljesítés igazolások és áru bevétjegyek rögzítése és kiállítása szállítói rendeléshez kapcsolódóan. - Workflow a teljesítés igazolások és bevétjegyek jóváhagyására Szállítói számlák kezelése - Szállítói számlák iktatása - Számla egyeztetése a szállítói rendeléssel, szállítólevéllel/teljesítés igazolással, költséghelyre bontás riport dimenziókkal. - Workflow a kontírozott számlák jóváhagyására. Szerződések nyilvántartása - Szerződéstár a keretmegállapodások, egyszeri szerződések és ármegállapodások egységes struktúrában történő nyilvántartására. - Folyamat a szerződéstárban rögzített szerződések jóváhagyására, amit követően a szerződésekre igények, megrendelések és teljesítések hozhatók létre és fogadhatók be. Továbbá magában hordozza a platformból fakadó digitális folyamat automatizálási (DPA) képességeket is: - a jóváhagyások egyszerű, átlátható, visszakövethető módon valósíthatók meg, - a tervezett és ütemezett, határidőre történő eljárások végrehajtásának támogatása,  - a feladatok, határidők és felelősök nyilvántartása,   - beépített folyamatkezelő segítségével az eljárási és jóváhagyási folyamatok testre szabása, - dokumentumok feltöltése valamennyi entitáshoz, - vezetői és operatív riportok.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban