Új értékelés írása
InnoManagement - SaaS - Táv- és csoportmunka
(Innomedio Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
csoportos kedvezmény
többletszolgáltatás
csomagajánlat
A Modern Vállalkozások Programjában résztvevő, új rendszert igénylő ügyfeleinknek 1 db díjmentes bevezetési alkalmat adunk ajándékba. Több modul megvásárlása esetén és a felhasználószám növekedésének arányában a felhasználónkénti havidíjra jelentős kedvezményeket adunk.
Ára: 29 990 Ft (fő/hó ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 26 991 Ft (fő/hó ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
3
Az InnoManagement SaaS rendszer egy felhőalapú vállalatirányítási rendszer. A Vállalati Táv- és csoportmunka modul jelentős előnyt biztosít a vállalkozások számára. Időtől, helyszíntől, és munkatársi létszámtól függetlenül valós időben valósítja meg a kommunikációt, dokumentumkezelést, adminisztrálást.
A felhasználók egyedi azonosítóval biztonságos csatornán keresztül használhatják a vállalatirányítási rendszert. A dokumentumok helytől és időtől függetlenül a megfelelő jogosultság birtokában elérhetőek a felhasználók számára. Ezen dokumentumok könnyen kikereshetőek, akár partnerhez, akár projekthez kötődnek. A dokumentumok listázásánál specifikus szűrő segíti a könnyed és gyors megtalálását nagy adatállomány esetében. A szerződés/dokumentumgeneráló nagy segítségünkre van gyakran használt szerződések, dokumentumok esetében. Tekintve, hogy számos adatot hoz a rendszer különböző pontjairól, az adminisztrációt nagy mértékben felgyorsítja. A felhasználók e-mailen tudnak egymással kommunikálni, melyek megint csak partnerekhez kapcsolódnak a könnyű átláthatóság érdekében. Ezen felül belső üzenetküldő felület, valamint felhasználónkénti és csoportos chat lehetőség biztosítja a felhasználók közötti kommunikációt. Rendelkezésre áll feladatkiosztó, mellyel egyértelműen meghatározásra kerülnek a felelősök, és a határidők, így bármilyen tevékenység elmaradása esetén azonnal egyértelműen látszódik a felelős. A központi naptárrendszer segítségével a munkaszervezés nagyban felgyorsítható, egyszerűsíthető. A megszervezett találkozókról a felhasználók jelentéseket írhatnak a cégvezetők felé. Üzletkötői munkacsoportok munkájának menedzselésére, mérésére kiválóan alkalmas. A rendszerhez csatlakozó platformfüggetlen mobilapplikáción keresztül szintén használhatóak a chat és naptár funkciók.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban