Új értékelés írása
InnoManagement - SaaS - Elektronikus iratkezelés
(Innomedio Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
csoportos kedvezmény
többletszolgáltatás
csomagajánlat
A Modern Vállalkozások Programjában résztvevő, új rendszert igénylő ügyfeleinknek 1 db díjmentes bevezetési alkalmat adunk ajándékba. Több modul megvásárlása esetén és a felhasználószám növekedésének arányában a felhasználónkénti havidíjra jelentős kedvezményeket adunk.
Ára: 29 990 Ft (fő/hó ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 26 991 Ft (fő/hó ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
3
Az InnoManagement SaaS rendszer egy felhőalapú vállalatirányítási rendszer. Az elektronikus iratkezelő (e-irattár) modul segítséget nyújt a többféle dokumentum, okmánytípus rögzítésére és teljes körű nyilvántartására.
Az InnoManagement - SaaS - Elektronikus iratkezelés modul az Innomedio Kft. által fejlesztett felhő alapú rendszer szerves része. Az elektronikus iratkezelő funkciója segítségével a dokumentumokat partnerekhez és projektekhez rendelve tarthatjuk nyilván. A modul összeköthető az ERP rendszer több moduljával, amelynek segítségével az előre meghatározott céges formátumban generálhatunk különböző dokumentumokat, pl.: szerződéseket, árajánlatokat, teljesítési igazolásokat. A modul része az IMAP alapú levelezőkliens integrálása, amelynek segítségével a céges levelezőfiókokban található mellékleteket helyezhetjük el a dokumentumtárakban. A szigorú számadású nyomtatványiktató segítségével sorszámtartományonként delegálhatjuk az adott dokumentumokat egy adott munkatársa. Ez a funkció kiválóan alkalmas példul menetlevelek, vagy kézi számlatömbök nyilvántartására. A rendszer különböző pontjain többféle okmányt és iratot rögzíthetünk, melyek lejáratára külön figyelmeztet rendszerünk figyelmeztető központi modulja. Saját küldemény-, valamint nyomtatvány iktató felülettel rendelkezik, melynek köszönhetően átláthatóbbá tehető nyilvántartásunk. A dokumentumiktató rendszer segítségével teljes körűen megvalósítható a papírmentes iroda állapota. A munkatársak a rendszer használata során a rendszerbe scannelt dokumentumok rájuk delegált formájával dolgozhatnak.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban