Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

InnoManagement - SaaS - Elektronikus iratkezelés

(Innomedio Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csoportos kedvezmény

többletszolgáltatás

csomagajánlat

A Modern Vállalkozások Programjában résztvevő, új rendszert igénylő ügyfeleinknek 1 db díjmentes bevezetési alkalmat adunk ajándékba. Több modul megvásárlása esetén és a felhasználószám növekedésének arányában a felhasználónkénti havidíjra jelentős kedvezményeket adunk.

Ára: 29 990 Ft (fő/hó ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 26 991 Ft (fő/hó ) + ÁFA

Termék kategorizáció

Elektronikus iratkezelés

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Referenciák

3

egyéb szolgáltatás
Lochner Kft.
egyéb szolgáltatás
Mavorski Kft.
egyéb szolgáltatás
TTSped Kft.

Az InnoManagement SaaS rendszer egy felhőalapú vállalatirányítási rendszer. Az elektronikus iratkezelő (e-irattár) modul segítséget nyújt a többféle dokumentum, okmánytípus rögzítésére és teljes körű nyilvántartására.

Az InnoManagement - SaaS - Elektronikus iratkezelés modul az Innomedio Kft. által fejlesztett felhő alapú rendszer szerves része. Az elektronikus iratkezelő funkciója segítségével a dokumentumokat partnerekhez és projektekhez rendelve tarthatjuk nyilván. A modul összeköthető az ERP rendszer több moduljával, amelynek segítségével az előre meghatározott céges formátumban generálhatunk különböző dokumentumokat, pl.: szerződéseket, árajánlatokat, teljesítési igazolásokat. A modul része az IMAP alapú levelezőkliens integrálása, amelynek segítségével a céges levelezőfiókokban található mellékleteket helyezhetjük el a dokumentumtárakban. A szigorú számadású nyomtatványiktató segítségével sorszámtartományonként delegálhatjuk az adott dokumentumokat egy adott munkatársa. Ez a funkció kiválóan alkalmas példul menetlevelek, vagy kézi számlatömbök nyilvántartására. A rendszer különböző pontjain többféle okmányt és iratot rögzíthetünk, melyek lejáratára külön figyelmeztet rendszerünk figyelmeztető központi modulja. Saját küldemény-, valamint nyomtatvány iktató felülettel rendelkezik, melynek köszönhetően átláthatóbbá tehető nyilvántartásunk. A dokumentumiktató rendszer segítségével teljes körűen megvalósítható a papírmentes iroda állapota. A munkatársak a rendszer használata során a rendszerbe scannelt dokumentumok rájuk delegált formájával dolgozhatnak.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban