Új értékelés írása
Csomagajánlat Éttermi Informatikai rendszerhez
(GTSG Általános Szolgáltató és Fejlesztő Korlátolt Felelősségű Társaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
csomagajánlat
Csomagajánlatra 7% kedvezmény
Ára: 890 860 Ft (csomag ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 828 499,80 Ft (csomag ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Csomagajánlat; Kiszállás, telepítési díj; 110M Kábelezés; SW license díja 4+1 PC-re
110m Hálózatépítés Éttermi elszámoltató és Raktárkészlet kezelő SW License Helyszíni Kiszállás, telepítés, és beállítási munkadíj A GastroMASTER egy teljes körű éttermi szoftver, mely moduláris felépítésű. Modulok: Étterem, Manager és Raktár. A rendszerek „egymásra támaszkodnak”, azaz a rendszer használata során folyamatos az adatáramlás (pl: raktár modul aktuális készlete valóban a pillanatnyi készlet információt szolgáltatja, külön napzárás funkció nélkül). GM – Éttermi rendelés felvevő modul „Gyors, korrekt kiszolgálás – elégedett vendég” Éttermi rendszerünk kialakításakor arra törekedtünk, hogy teljes körű kiszolgálást nyújtsunk Felhasználóinknak. A rendszer tervezésekor különös figyelmet fordítottunk arra, hogy alkalmas legyen minden olyan funkció ellátására, amely a vendégek gyors, pontos kiszolgálásához szükséges. Rugalmasan alakítható és alkalmazkodik a legkülönbözőbb helyzetekhez, amelyek az ilyen jellegű munkáknál szinte természetszerűen bekövetkeznek. Megkönnyíti a rendelések nyomon követését, a felszolgálók elszámoltatását, a nap végi ellenőrzéseket. A vendég gyors és korrekt kiszolgálásban részesül, így elégedettebb lesz. A rendszer funkciói: •Érintőképernyős kezelés lehetősége •Rendelés rögzítő kézi számítógép integrációjának lehetősége •A könnyebb kezelhetőség érdekében a termékcsoportok különböző ikonokkal is megkülönböztethetők •Az éttermi rendelések nyilvántartása asztalok, és azon belül székek szerint •Nyitott asztalra felvitt rendelések nyomtatása a megadott helyekre, pl. az ételeket a konyhába, az italokat az italos pultra, bárba •Törzsvendégek név szerinti kedvezményének kezelése, és vevői folyószámla vezetése •Áfás számla nyomtatása egyedi design alapján is (pl: saját logó elhelyezhető) •Utólagos rendelésfelvitelkor bármikor lehetséges az asztal zárásáig •Automatikus számlakészítés, akár formanyomtatványra is •Több asztalról közös számla készítésének lehetősége •Egy asztal bontása: ha a vendégek külön fizetnek, a rendszer elvégzi az egyes számlák elkészítését •Hibajavítási lehetőségek: Az asztalra tévesen felvett rendelések, el nem fogyasztott ételek a számla lehívásakor bejelölhetőek, és nem számítanak a fizetendő összegbe. A stornózásokat a nap zárásakor név szerint listázza a program •A pincérek bevételeit felhasználók szerint külön-külön kezeli •Számlák utólagos visszanézése, számla másolat nyomtatása, stornózása. (Természetesen csak megfelelő jogosultsággal rendelkező felhasználóknak) •A vendégek rendeléseinek áthelyezése egyik asztalról a másikra •Az asztalokra foglalás bejegyzése, ami az adott időpont előtt figyelmeztet, hogy az asztalra foglalás van •Helyiségek fényképe, alaprajza vagy egyéb választott kép betölthető háttérként, melyen az asztalok elhelyezhetők •Gyorséttermi ügyvitelt támogató modul •Több kiépítési lehetőség, akár hálózaton több helyiségben is használható egy időben GM – Manager modul
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
- szállítás, raktározás
- szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás
Kérdések a termékkel kacsolatban