Új értékelés írása
prodHost termelésirányítási rendszer
(prodHost Zártkörűen Működő Részvénytársaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
10% kedvezmény
Ára: 5 500 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 4 950 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
A prodHost egy olyan felhő alapú, forradalmian új termelésirányítási rendszer, amely telepíthető on premise is. Jelen változata a helyben telepített megoldást takarja.
Az ideális rendszer képes megoldást nyújtani azoknak a cégnek, akik jelenleg a kis méretüknél fogva nem tudnak hagyományos rendszert bevezetni. Jelenleg nem érhető el olyan megoldás, ami megfelelő lenne akár egy 5 fős gyártó cégnek is, sőt kijelenthető, hogy a ma hozzáférhető rendszerek igazából csak 50 fős cégmérettől válnak gazdaságosan beszerezhetővé és üzemeltethetővé. A prodHost licenszkezelésének másik egyedi tulajdonsága, hogy ugyan modulokból áll, de a teljes funkcionalitás elérhető bármely előfizető számára, amennyiben van ahhoz jogosultsága. Ennek a megoldásnak az az oka, hogy amikor a hagyományos rendszerek esetében újabb funkcionalitást szeretne használni a megrendelő, akkor ahhoz modul licenszeket és tanácsadást is vásárolnia kell az újabb kliens licenszenken kívül, ami kontraproduktív. A prodHost lehetővé teszi, hogy a rendszert lehessen azonnal használni raktárban, minőségbiztosításban, termelésben, stb…. Ezért, ha megjelenik egy újabb igény, akkor azonnal használhatóvá válik a rendszer az új területen is, igy könnyedén terjedhet el a prodHost, egyre széleskörűbb felhasználással, és ezzel együtt több a fizető felhasználó is. A havidíjas konstrukció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy nagy szoftver költségek nélkül tudjanak elindulni, akár eleinte csak pár felhasználói fiókkal. Csak a későbbiek során, - ahogy haladnak előre az önálló bevezetéssel, - kapcsolnak be egy-egy új felhasználót, és azt is önállóan megtehetik az adminisztrációs felületen keresztül. Akár azt is megtehetik, hogy idényjelleggel vagy leltárak idején ideiglenesen több felhasználóval veszik igénybe a szolgáltatást, melyet később gond nélkül lemondhatnak. Valós igény az, hogy az ügyfél drága tanácsadói segítség nélkül is képes legyen a kiválasztott rendszert önmagának szakszerűen bevezetni és folyamatosan üzemeltetni is, ennek az igénynek több egymást erősítő oka is van. Egyre drágább a képzett középvezetésre és kulcsfelhasználónak is alkalmas munkaerő ideje, ezért a munkáltatók igyekeznek a hatékonyan felhasználni az ilyen erőforrásaikat. Amibe nem fér bele az, hogy akár több napon keresztül egy külsős tanácsadó által tartott intenzív oktatáson vesznek részt. A drága munkaerő a külsős tanácsadók költségét szignifikánsan megemelte… egy kisebb cég nem engedhet meg magának olyan szakértőt, akinek a napidíja egy üzemi dolgozójának a fél havi bérét is meghaladja. Tehát jogos igény a részükről, hogy a lehető legkevesebb szükség legyen az ilyen szolgáltatásra. Illetve, ha mégis, akkor azok is rövid időszakokra, akár perc alapú elszámolás mentén is igénybe vehetőek legyenek. További nagyon fontos tulajdonsága az ideális rendszernek, hogy a gyártóvállalatok folyamatait is maradéktalanul lefedje, azaz egy komplett termelésirányítási/MES rendszer is a része. Ezt az igényt csak kevés hagyományos rendszer fedi le kielégítően, annak bonyolultsága s sokszínűségé miatt.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
- feldolgozóipar
- kereskedelem, gépjárműjavítás
- szállítás, raktározás
- információ, kommunikáció
- adminisztratív és szolgáltatást támogató tevékenység
Kérdések a termékkel kacsolatban