Új értékelés írása
Teljeskörű HR kontrolling rendszer, Crosssec Norma
(Crosssec Solutions Kft.)
Fő kategória: Kombinált szolgáltatások
Kinek ajánljuk a terméket:
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
ingyenesség
csoportos kedvezmény
többletszolgáltatás
95% kedvezmény a licencdíjból a 2.fő licencdíjától kezdődően
50 % Csoportos kedvezmény, amennyiben több vállalkozás részére vásárol.
Többletszolgáltatás: díjmentesen cégre szabott BI dashbord
A feltüntetett ár egy átlagos 20 fős rendszer ára. A végleges ár a létszámtól függően változik.
Ára: 9 600 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
A Norma segítségével tényadatokra alapozva hozhatja meg üzleti döntéseit. A HR kontrolling szemlélettel egészséges, kiváló és magas teljesítményű szervezetet hozhat létre. Szoftverünk optimális használatához folyamatfejlesztési tanácsadást és egyedi fejlesztési lehetőséget kínálunk, HR kontrolling rendszeréhez pedig cégre szabott vezetői dashboardot alakítunk ki (BI felület).
A Crosssec Norma egy online használható HR kontrolling eszköz, munkaidő- és teljesítmény nyilvántartó rendszer. Alkalmas különböző teljesítmény alapú bérezési és juttatási rendszerek támogatására, akár tiszta teljesítménybér meghatározására. Ez az adat kiegészíthető különböző bérelemekkel, mint például rendkívüli munkavégzés, bérpótlékok, állásidő, illetve projektekhez kapcsolható prémium és mozgóbér. Segítségével tervezhetők és nyomon követhetők a projektek, megrendelések, gyártások, az elvégzendő feladatok, illetve fontos információkkal szolgálhat az árazáshoz, a költség- és erőforrás tervezéshez. A munkavállalók teljeskörű személyes adatain túl, az alkalmazásban nyilvántarthatók a folyamatban lévő és várható vevői- és gyártási megrendelések, projektek, a termékek listája, illetve a termékek műveleti listái és ezek különböző verziói. A napi munkaidőt e műveletek vagy egyéb tevékenységek alapján elszámolhatjuk a rendszerben rögzíthető munkalapokkal. A napi adatok alapján követhető a megrendelések teljesítésének státusza. Lehetőséget ad a nem produktív idők, veszteséges tevékenységek kimutatására is. Akár a munkavállalók önmaguknak, akár központi adminisztrációval is használható a rendszer, illetve a két opció párhuzamosan is alkalmazható. A munkalapok rögzítése mobil felületen is elérhető. A napi adatok alapján a jelenléti ívek is elkészíthetők egy gombnyomásra és a bérszámfejtés részére is kivonatolt formában adhatók át a szükséges adatok. Különböző felületi, táblázatos és grafikus kimutatásokkal fontos információkat adhat a vállalatvezetőknek. Fontos támogató funkció lehet a normakatalógus, ami egyfajta tudástárként is működik. A visszatérő termékekhez kapcsolódó vagy általános műveletek és normaidejük tárolására szolgál a modul, illetve a normakatalógusból újabb műveleti listák építhetők a rendszerben. A rendszer optimális kialakítása és használata érdekében folyamatfejlesztési tanácsadást biztosítunk, illetve a vezetői információ igények alapján kialakítjuk a szoftver és akár egyéb használt rendszerek vagy adatbázisok alapján a BI felületet, ami a legfontosabb vezetői információkat tartalmazza számszerűen és grafikusan. A komplex szolgáltatás része, hogy a szoftverhez fix órakeretben egyedi fejlesztési lehetőséget biztosítunk. Ehhez elvégezzük a szükséges felméréseket, elkészítjük a követelményspecifikációt és koordináljuk a funkciók tesztelését, betanítjuk ezek működését.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban