Új értékelés írása
SMS 2.0 Rich Business Messaging
(HolistiCrm Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
ingyenesség
csoportos kedvezmény
csomagajánlat
Ingyen kampányfolyamat tervezés. Ingyenes Telco és Google regisztráció.
Ára: 1 460 000 Ft (csomag ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 1 387 000 Ft (csomag ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
1
A Rich Business Messaging (RBM) SMS 2.0 egy fejlett üzenetküldési szolgáltatás, amely interaktívabb és vonzóbb üzeneteket tesz lehetővé, mint a hagyományos SMS. Az RBM gazdag médiát, gombokat és strukturált adatokat tartalmazhat, javítva az ügyfélélményt és az elkötelezettséget. Előnyei közé tartozik a szélesebb elérés, jobb biztonság, erősebb márkaépítés és magasabb megnyitási arányok.
A Rich Business Messaging (RBM), más néven SMS 2.0, egy korszerű üzenetküldési szolgáltatás, amely jelentős előrelépést jelent a hagyományos SMS (Short Message Service) és MMS (Multimedia Messaging Service) formátumokhoz képest. Az RBM a Rich Communication Services (RCS) protokollon alapul, és lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy interaktívabb és vonzóbb üzeneteket küldjenek ügyfeleiknek. Az RBM legfontosabb előnyei a következők: Gazdagabb tartalom: Az RBM lehetővé teszi képek, videók, gombok és egyéb interaktív elemek beágyazását az üzenetekbe. Ez sokkal vonzóbbá és figyelemfelkeltőbbé teszi a kommunikációt. Jobb ügyfélélmény: Az interaktív elemek, mint például a gombok és menük, segítik az ügyfeleket a könnyebb navigációban és információkeresésben. Növelt elkötelezettség: A gazdag médiatartalom és az interaktív elemek miatt az ügyfelek nagyobb valószínűséggel reagálnak az RBM üzenetekre. Fejlettebb nyomon követés és elemzés: Az RBM platformok általában jobb nyomon követési és elemzési lehetőségeket kínálnak, mint a hagyományos SMS szolgáltatások. Alacsonyabb költségek: Az RBM gyakran olcsóbb, mint a hagyományos SMS, különösen nagy üzenetforgalom esetén. Az RBM előnyei az azonnali üzenetküldő alkalmazásokkal szemben: Szélesebb elérés: Az RBM a legtöbb mobilszolgáltató által támogatott és a legtöbb okostelefonon elérhető. Nagyobb biztonság: Az RBM üzenetek végpontok közötti titkosítással rendelkeznek. Jobb márkaépítés: A vállalkozások saját arculatukat használhatják az üzenetekben. Megbízhatóbb kézbesítés: Az RBM üzenetek közvetlenül az ügyfelek üzenetküldő alkalmazásába érkeznek. Strukturáltabb tartalom: Az RBM üzenetek strukturált adatokat, például menüket és gombokat tartalmazhatnak. Az RBM előnyei az e-mailekkel szemben: Magasabb megnyitási arány: Az RBM üzeneteket nagyobb valószínűséggel olvassák el, mint az e-maileket. Azonnali kézbesítés: Az RBM üzenetek általában azonnal megérkeznek, szemben az e-mailekkel, amelyek kézbesítése késhet. Vonzóbb tartalom: Az RBM üzenetek gazdag médiát és interaktív elemeket tartalmazhatnak, ami növeli az elkötelezettséget. Személyre szabottabb élmény: Az RBM üzenetek jobban testre szabhatók az ügyfelek preferenciái és viselkedése alapján. Alacsonyabb leiratkozási arány: Az RBM üzeneteket kisebb valószínűséggel jelölik meg spamként vagy iratkoznak le róluk. Az RBM kampányfolyamat során a vállalkozás meghatározza a célt és a szükségleteket, míg a szolgáltató beállítja a rendszert, és segít az integrációban, valamint a kreatív tartalmak létrehozásában, ha szükséges. A kampányok részletes információkat szolgáltatnak a kézbesítésről, megnyitási arányokról és kattintásokról. Fontos megjegyezni, hogy az RBM használata során be kell tartani a GDPR előírásait. Csak olyan ügyfeleknek szabad RBM/SMS üzeneteket küldeni, akik ehhez hozzájárultak. Az ügyfeleknek lehetőséget kell biztosítani a leiratkozásra is.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban