Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Microsoft Dynamics CRM

(Grepton Informatikai Zrt.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

ingyenesség

próbaidőszak (min. 2 hónap)

csoportos kedvezmény

próbaidőszak (min. 2 hónap)

Minimun 1 éves egyösszegű megrendelés esetén 2 hónapot ingyen adunk. Ezen kívül 15 felhasználó felett mennyiségi engedmény igényelhető, melyről egyedileg tudunk egyeztetni. A különböző szolgáltatások beveztése, infrastruktúra kialakítása egyedi árajánlat tárgyát képezi.

csoportos kedvezmény

Ára: 17 200 Ft (fő/hó ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 14 448 Ft (fő/hó ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

CRM rendszer használatát minden olyan vállalkozásnak – mérettől függetlenül – javasoljuk, ahol a vállalat sikeressége jelentős mértékben függ az ügyfelekkel történő kapcsolattartástól, az értékesítők hatékony munkájától, vagy éppen az ügyfélszolgálat működésének színvonalától.

A Microsoft Dynamics CRM rendszer azon túl, hogy beépített munkafolyamatokkal segíti az értékesítők munkájának megszervezését, lehetőséget kínál az értékesítői munka kiértékelésére, a hatékonyság mérésére is. Az ügyfélszolgálat munkáját a hatékony esetkezelés, a szabadon konfigurálható munkafolyamatok, csoportmunka-támogatás és a tudásbázis teszi gördülékenyebbé. A munkatársak egyszerűen hozzáférnek az ügyfelek adataihoz és a hozzájuk kapcsolódó nyitott vagy lezárt esetekhez, és a központi tudásbázisban gyorsan megtalálják a választ az ügyfelek gyakran feltett kérdéseire. Az eredmény: hatékonyabb ügyfélkiszolgálás és elégedettebb ügyfelek. A rendszer alapmoduljain túl (értékesítés, marketing, ügyfélszolgálat) olyan speciális területeken is kínál megoldásokat, mint például projektkezelés, szerviz feladatok követése, ügyfélelégedettségi felmérések, egyéb kérdőívek készítése, portál megoldások. A Microsoft Dynamics CRM amellett, hogy teljes körű ügyfélkapcsolat-menedzsment funkcionalitást kínál, egy kiváló fejlesztői keretrendszer – xRM - is. Számos ügyféltapasztalat bizonyítja, hogy a rendszer testreszabásával a klasszikus ügyfélkapcsolat-menedzsment funkciókon túlmutató feladatok – pl. pályázatok követése, HR funkcionalitások kezelése, munkafolyamatok menedzselése – is kiválóan megoldhatók. CRM vagy ERP rendszer? A válasz: mindkettő! Egy sok ügyfelet kezelő vállalat számára az ideális megoldás a vállalatirányítási rendszerrel integrált CRM rendszer bevezetése lehet. A pénzügyi, gazdasági folyamatok kezelését célszerű az ERP rendszerben megoldani, míg az értékesítés, ügyfélszolgálat és marketing tevékenységek tervezésének, végrehajtásának és elemzésének ideális helye az ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszer. Természetesen a kialakított rendszer akkor lesz hatékony, ha az ERP és a CRM rendszer között kiépítésre kerül a megfelelő adatkapcsolat, amire a Microsoft Dynamics rendszerek kiválóan alkalmasak. Grepton Zrt. ügyviteli és CRM rendszerekkel kapcsolatos informatikai szolgáltatásai: A Grepton Zrt. többéves tapasztalattal rendelkezik az informatikai szolgáltatások, köztük az integrált vállalatirányítási rendszerek területén. A Microsoft Dynamics AX ügyviteli rendszer és CRM bevezetése mellett projektjeink része a rendszerkörnyezet megtervezése és felépítése, valamint a folyamatos ügymenetet támogató support szolgáltatás is.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban