Új értékelés írása
Microsoft Dynamics CRM
(Grepton Informatikai Zrt.)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
ingyenesség
próbaidőszak (min. 2 hónap)
csoportos kedvezmény
próbaidőszak (min. 2 hónap)
Minimun 1 éves egyösszegű megrendelés esetén 2 hónapot ingyen adunk. Ezen kívül 15 felhasználó felett mennyiségi engedmény igényelhető, melyről egyedileg tudunk egyeztetni. A különböző szolgáltatások beveztése, infrastruktúra kialakítása egyedi árajánlat tárgyát képezi.
csoportos kedvezmény
Ára: 17 200 Ft (fő/hó ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 14 448 Ft (fő/hó ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
CRM rendszer használatát minden olyan vállalkozásnak – mérettől függetlenül – javasoljuk, ahol a vállalat sikeressége jelentős mértékben függ az ügyfelekkel történő kapcsolattartástól, az értékesítők hatékony munkájától, vagy éppen az ügyfélszolgálat működésének színvonalától.
A Microsoft Dynamics CRM rendszer azon túl, hogy beépített munkafolyamatokkal segíti az értékesítők munkájának megszervezését, lehetőséget kínál az értékesítői munka kiértékelésére, a hatékonyság mérésére is. Az ügyfélszolgálat munkáját a hatékony esetkezelés, a szabadon konfigurálható munkafolyamatok, csoportmunka-támogatás és a tudásbázis teszi gördülékenyebbé. A munkatársak egyszerűen hozzáférnek az ügyfelek adataihoz és a hozzájuk kapcsolódó nyitott vagy lezárt esetekhez, és a központi tudásbázisban gyorsan megtalálják a választ az ügyfelek gyakran feltett kérdéseire. Az eredmény: hatékonyabb ügyfélkiszolgálás és elégedettebb ügyfelek. A rendszer alapmoduljain túl (értékesítés, marketing, ügyfélszolgálat) olyan speciális területeken is kínál megoldásokat, mint például projektkezelés, szerviz feladatok követése, ügyfélelégedettségi felmérések, egyéb kérdőívek készítése, portál megoldások. A Microsoft Dynamics CRM amellett, hogy teljes körű ügyfélkapcsolat-menedzsment funkcionalitást kínál, egy kiváló fejlesztői keretrendszer – xRM - is. Számos ügyféltapasztalat bizonyítja, hogy a rendszer testreszabásával a klasszikus ügyfélkapcsolat-menedzsment funkciókon túlmutató feladatok – pl. pályázatok követése, HR funkcionalitások kezelése, munkafolyamatok menedzselése – is kiválóan megoldhatók. CRM vagy ERP rendszer? A válasz: mindkettő! Egy sok ügyfelet kezelő vállalat számára az ideális megoldás a vállalatirányítási rendszerrel integrált CRM rendszer bevezetése lehet. A pénzügyi, gazdasági folyamatok kezelését célszerű az ERP rendszerben megoldani, míg az értékesítés, ügyfélszolgálat és marketing tevékenységek tervezésének, végrehajtásának és elemzésének ideális helye az ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszer. Természetesen a kialakított rendszer akkor lesz hatékony, ha az ERP és a CRM rendszer között kiépítésre kerül a megfelelő adatkapcsolat, amire a Microsoft Dynamics rendszerek kiválóan alkalmasak. Grepton Zrt. ügyviteli és CRM rendszerekkel kapcsolatos informatikai szolgáltatásai: A Grepton Zrt. többéves tapasztalattal rendelkezik az informatikai szolgáltatások, köztük az integrált vállalatirányítási rendszerek területén. A Microsoft Dynamics AX ügyviteli rendszer és CRM bevezetése mellett projektjeink része a rendszerkörnyezet megtervezése és felépítése, valamint a folyamatos ügymenetet támogató support szolgáltatás is.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban