Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Hotrest szálláshely- és étterem-menedzsment SW

(Chrome-Soft Informatikai, Kiadói és Grafikai Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csomagajánlat

Egyedileg adható

Ára: 0 Ft (havidíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 0 Ft (havidíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

2,5 MB
2019-06-25

Termék kategorizáció

CRM, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Pénzügy és számvitel, Munkafolyamat irányítás , Elektronikus fizetés , Szolgáltatás menedzsment

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Referenciák

3

szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás
Penres a.s. Magyarországi Fióktelepe
szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás
PENTAMER Kft.
szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás
H+H Lakópark Kft.

Teljeskörű szálláshely-menedzsment rendszer

Mi a HOTREST? A HOTREST egy modern, felhő alapú, teljes funkcionalitással rendelkező szálloda és étterem menedzsment szoftver, mely optimális megoldást nyújt az Ön szállodájának és éttermének hatékony működtetésére. A rendszer segítségével bármikor, bárhonnan elérheti és kezelheti a foglalásait és kapacitásait, figyelemmel kísérheti a szállodában vagy az étteremben folyó munkát és azonnal reagálni tud a felmerülő kérdésekre. A HOTREST legnagyobb előnye az az innovatív és felhasználóbarát informatikai struktúra, amely lehetővé teszi a real-time adatkezelést, a letisztult funkció-elosztást, könnyen elérhetővé teszi a manager-jelentéseket és maximálisan támogatja az értékesítést. A rendszer letisztult és világos felhasználói felülete megkönnyíti a napi munkát a foglalások, a housekeeping, a számlázás és az értékesítés minden területén, miközben új vendégeket vonz. A HOTREST SSL titkosítással védett és standard webböngészőn vagy mobilpplikaáción keresztül elérhető a nap 24 órájában, az év 365 napján. A HOTREST PRO átfogó szállodai rendszere ideálisan használható olyan szállodákban, amelyek kapacitása 10-100 szobáig terjed. A hatékony felhasználás érdekében tárolja a szálloda vagy panzió minden adatát a szállásfoglalástól, a hotel menedzsmenten át az éttermi rendszerig, vagy éppen az IFA-bevalláson és a KSH-adatszolgáltatáson át a NAV által megkövetelet online számlázásig. Nyomon követhetőek benne a készletek, a kifizetések vagy épp a vendégadatbázis alapján generált listák, melyek nagyban támogatják a marketing munkát. A HOTREST LITE egy olyan, „könnyűszerkezetes” változata a szállodai rendszernek, amely kisebb, 1-20 szobás egységek számára készült. Ez a változat azoknak a kisebb vendégházaknak és B & B tulajdonosoknak nyújt hatékony támogatást, akik pénztár és raktári készlet-rendszer nélkül, vezetői jelentések és néhány nyomtatási funkció nélkül is eredményesen tudják használni a rendszert.  

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás

Kérdések a termékkel kacsolatban