Új értékelés írása
Eye-Office Optikai szoftver
(Első Magyar Optikus Zártkörűen Működő Részvénytársaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
csomagajánlat
Amennyiben több gépre szeretné telepíteni a szoftvert egyedi kedvezményt vehet igénybe.
Ára: 1 800 000 Ft (csomag ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
Referenciák
3
Az Eye-Office intuitív működéssel és könnyen érthető, felhasználóbarát felülettel rendelkezik. Az automatikus frissítés kérésre naprakész. A mai rohanó világban például időt spórolhat meg azzal, hogy szemüveg és kontaktlencsét telefonon vagy automatikusan rendel meg. Az Eye-Office megkönnyíti a munkát és a munkafolyamatokat. Minden modult kapcsolódik egymáshoz.
Ez a szoftver képes a teljes bolti irányítást kezelni. A páciensek regisztrációját/ vevőnyilvántartást, melyet csak egyszer kell rögzíteni, a mért adatainak kezelését, kiadott termékek nyomon követését, készletgazdálkodást, számlázást, valamint képes statisztikák lehívására, csoportos szűrésekre, ezáltal személyre szabott dikert marketinget tudunk alkalmazni, pl. elektronikus úton, vagy akár a személyes vásárlás során, de a munkavállalóinkról is tudok lehívni információt, hogy milyen termékeket értékesítettek a legtöbb esetben. A rendszer képes külön kezelni a kereteket, szemüveg- és kontaktlencséket és egyéb árukat. Az optikák át tudnak állni a keretek vonalkódos azonosításra. Ez azt a célt szolgálja, hogy a készletről vonakodok alapján veszi le az eladott termékeket, így mindig napra kész a készletgazdálkodásunk. Amely boltokban optikai mérőeszközök és keret letapogatók vannak ott a rendszer képes átvenni gombnyomással az adatokat és az átvett adatokat, automatikusan készíti elő az elektronikus megrendeléshez. A megrendelések folyamata az eddigi telefonos, faxos, webes rendelésről átállt egy olyan elektronikus rendelésiformává amelyben a rendelés folyamata CRM rendszeren keresztül történik és a későbbiekben bármikor előhívhatók és párosíthatók a vásárlóhoz. Minden adatot elegendő 1x rögzíteni, ami a hagyományos többszörös adat rögzítési hibalehetőségeket csökkenti. pl a látásvizsgálati eredmények beírása után már nem kell újra rögzíteni az adatokat a termékiválasztás és a rendelés során, hanem az a legelsőnek rögzített adatokat automatikusan végig viszi a rendszer. Mindez természetesen a GDPR szabályainak is megfelel. Végezetül a számlázás a Magyarországon használt számlázó programokat kiszolgálja, NAV által elfogadott automatikus Áfás számla kiállítását teszi lehetővé.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
- humán-egészségügyi, szociális ellátás
- egyéb szolgáltatás
Kérdések a termékkel kacsolatban