Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

AppWorks

(Applion Computer Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csoportos kedvezmény

többletszolgáltatás

A havidíjas konstrukció árazása erősen függ a felhasználók számától és a kezelt üzleti folyamatoktól, amelyekkel további kedvezményekre jogosultak Ügyfeleink.

Ára: 65 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 58 500 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

596,82 KB
2019-11-04

Termék kategorizáció

Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Munkafolyamat irányítás

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Referenciák

3

egyéb szolgáltatás
Lux Hungária Kft.
kereskedelem, gépjárműjavítás
Cellect Hungary Kft.
vízellátás; szennyvíz gyűjtése, kezelése, hulladékgazdálkodás, szennyeződésmentesítés
BÁcsvíz zít

Az AppWorks egy felhőalapú munkaszervező eszköz, melynek legfőbb célja a helyszíni munkavégzés támogatása és a munkafolyamatok digitalizálása. Legyen szó értékesítési, szerviz és karbantartási vagy logisztikai folyamatokról, az AppWorks hatékony megoldást kínál a papíralapú munkavégzés kiváltására és a munkafolyamatok mobilizásálára.

Az AppWorks megoldást olyan cégek számára fejlesztettük ki, ahol a munkatársak jelentős mennyiségben végeznek irodán kívüli munkát. Legyen szó raktári, logisztikai munkáról, kiszállításról, helyszíni kiszállásról, vagy akár értékesítésről, az AppWorks segít papírmentessé tenni cégét, nagyságrendekkel leegyszerűsítve az adminisztrációt, könnyítve és ellenőrizhetővé téve a munkavégzést és csökkentve a hibalehetőséget. Helyszíni kiszállással foglalkozó cégek – például szervizek, közműszolgáltatók – az AppWorks feladatszervező és digitális űrlap megoldásával átláthatóvá, nyomon követhetővé tehetik folyamataikat, hatékonyan szervezhetik meg a kiszállást végző munkatársak beosztását, biztosíthatják munkájuk minőségét és csökkenthetik az utólagos adminisztráció mennyiségét. Egyértelművé válik, hogy melyik munkatárs mikor, mivel foglalkozik, a munkájához milyen eszközöket használ fel, mennyi idő alatt és hol végzi el a feladatot. Ügyfelenként látszik visszamenőleg, hogy milyen munkák elvégzésére volt szükség, így nyomon követhető a ráfordítás és kiszámítható a megtérülés. A kiszálló munkatársaknak többé nem kell papírlapokat hordozniuk, elég egy tablet: az AppWorks mobilalkalmazásában digitálisan lehet kitölteni a munkalapot és aláíratni az ügyféllel, az adatok azonnal láthatóak a rendszerben, így nem kell várni a papírlapok visszaérkezésére, nem kell többé időt tölteni a kézzel kitöltött adatok átmásolására, begépelésére. A munkalap alapján egyetlen gombnyomással kiállítható számla, amit az ügyfél által megadott e-mail címre azonnal el lehet küldeni – így a számlázási ciklus lerövidül, a cég gyorsabban jut a pénzéhez. A kitöltött űrlaphoz fénykép is csatolható, így ellenőrizhető a munka. Ez összességében segít emelni a szolgáltatás minőségét, javítani a kommunikációt az ügyfelekkel, és kiemelkedni a versenytársak közül. Az AppWorks logisztikai modulja ideális eszközt jelent logisztikával, raktározással foglalkozó cégek számára munkafolyamataik optimalizálásához. Segítségével átláthatóvá, szervezetté tehető az irodán kívül dolgozó munkatársak munkája, gyorsítható a csapaton belüli kommunikáció és jelentősen csökkenthető az adminisztratív teher. Ráadásul a korábban papírra írt dokumentumok, jegyzőkönyvek, fuvarlevelek elektronikusan tárolhatók, pillanatok alatt visszakereshetőek, és őrzésükkel, tárolásukkal se kell bajlódni. Egyetlen infrastruktúrában összeszervezheti a leányvállalatokat, a különböző telephelyeket és raktárakat, cégenként beállíthatja a felhasználói jogosultságokat, kezelheti a járműflottát és szervezheti az egyes fuvarokat. Az AppWorks segítségével az árumozgás teljes hossza végigkövethető. Egyértelmű, melyik eszköz, illetve árucikk melyik telephelyen, melyik raktárban pontosan hol található; létrehozhat feladatot, hozzárendelhet munkatársat, valamint járművet, és megszervezheti a fuvart, akár térkép segítségével is. Az intelligens útvonaltervező pedig segít költséget megtakarítani.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban