Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Bitrix24 ált. vállalati ügymenetkezelő rendszer

(Office42 Enterprise Solutions Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

ingyenesség

próbaidőszak (min. 2 hónap)

többletszolgáltatás

csomagajánlat

A kis cégeknek ajánlott az ingyenes felhő alapú változat használata, melyhez az alapcsomagban 5 GB tárhely jár, ahol minden dokumentum, irat és egyéb fájl eltárolható, ami a munkavégzéshez szükséges. Nagyobb csomagok bővebb eszköztárral rendelkeznek, más programok kiegészítéseként, a vezetők, HR és az összes többi részleg munkáját magasabb havidíj ellenében.

Ára: 986 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 936 700 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

401,16 KB
2020-06-04

Termék kategorizáció

CRM, HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Internetes értékesítés (webáruház) , Mobil háttéralkalmazás , Vállalati portál , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment

Telepítés helye

Telepített szoftver

Referenciák

1

adminisztratív és szolgáltatást támogató tevékenység
ARC Gazdasági Szolgáltató, Tanácsadó, Kereskedelmi Korlátolt Felelősségü Társaság

A Bitrix24 több mint 35 olyan vezetői, ügyviteli, feladatkezelési, projektmenedzsment és HR-eszközt nyújt felhasználóinak egyben, mint egy saját közösségi hálózat, dokumentumkezelés, hiányzás nyilvántartás, munkamenet tervezés, jelentkező nyilvántartás, megosztható naptárak, alkalmazott nyilvántartás, feladat- és projektkezelés, stb. Világszerte már több mint 3.500.000 vállalatvezető, HR-osztály,

A Bitrix24 több mint 35 olyan vezetői, ügyviteli, feladatkezelési, projektmenedzsment és HR-eszközt nyújt felhasználóinak egyben, mint egy saját közösségi hálózat, dokumentumkezelés, hiányzás nyilvántartás, munkamenet tervezés, jelentkező nyilvántartás, megosztható naptárak, alkalmazott nyilvántartás, feladat- és projektkezelés, stb. Világszerte már több mint 3.500.000 vállalatvezető, HR-osztály, munkaközvetítő ügynökség és egyéb cég alkalmazza.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban