Új értékelés írása
CWASP Factory Line
(DIGITAL SOLUTIONS Ipari, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
többletszolgáltatás
Előzetes igényfelmérés, 1 nap szakértői szolgáltatás.
Ára: 10 000 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
A CWASP ERP több tevékenységet folytató, kis és közép vállalkozásokra optimalizált vállalat irányítási rendszerünk, több évtizedes tapasztalat, és számos partnerrel való közös munka eredményeként, a kezdő kisvállalkozástól a középvállalattá növekedett (20 éve még kezdő) vállalkozás által támasztott igényeknek egyaránt képes megfelelni.
A rendszer integráltan képes kezelni, és egységes KPI képzéssel követhetővé tenni azokat a jellemzően egymásnak ellentmondó igényeket támasztó területeket, mint a tervezés, gyártás, kereskedelem, logisztika, folyamat menedzsment, számvitel. A különböző területi igényekhez, a megfelelő modulon keresztül képes a specializált funkciók hatékony ellátására, mégis egy egységes irányítási, és minőségbiztosítási rendszerben képes összefogni az (akár) széttartó folyamatokat is. Mint a nevében is benne van ERP, vagyis erőforrás tervező rendszer, amely a szerteágazó, és részletes adatok birtokában, amelyek az (igyekezetünk szerint) a cég teljes tevékenységét lefedik, illetve az ott felmerülő igényeket összegyűjtik, lehetővé teszi a menedzsment számára, a pontos, és naprakész információk alapján történő tervezést, és a tervek megvalósulásának nyomon követését, illetve amennyiben szükséges korrigálását. Lehetőség van különböző tervek készítésére, azok egymásra hatásának vizsgálatára, a meglévő (akár statisztikai adatokra alapuló) SWOT elemzésre, illetve az ehhez szükséges külső adatforrások felhasználására is. A kereskedelmi modul egy termék illetve szolgáltatás teljes életútjának nyomon követésére alkalmas üzleti folyamat felépítésével, a szükséges részletességgel követhetőek a vállalkozás ügymenetében előforduló események. A rendszer a legegyszerűbb 3 lépéses (beszerzés, raktározás, eladás) folyamattól kezdve az árajánlat kéréstől indított, végig nyomonkövetett, és az összes változatot tartalmazó részletes életutat nyilvántartó, a terméket a szavatossági / garancia idő végéig követő 15-20 lépéses folyamat kezelésére is egyaránt alkalmas, ugyanazokkal az intuitív felhasználóbarát felületekkel végigvezetve a munkatársakat, ezzel egyszerűsítve az üzemeltetési, és képzési feladatokat egyaránt. A rendszer integrált, és komplex szolgáltatásokat biztosít, így folyamatosan percre kész információk vannak a rendelés állományról, a foglalt készletről, a tényleges, illetve kiadható készletről, az úton lévő áruról, a kapcsolódó logisztikai szolgáltatások állapotáról, stb. A számviteli adatok – akár – automatikusan, és azonnal kerülnek fel a főkönyvbe, így (megfelelően tervezett, és vezetett üzleti folyamat esetén) pl egy fizetendő Áfa nem 20.-án délután derül ki, hanem már 1.-én környékén lehet tudni egy 99%-os becslést lehet látni.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
- mezőgazdaság, erdőgazdálkodás, halászat
- feldolgozóipar
- építőipar
- kereskedelem, gépjárműjavítás
- szállítás, raktározás
- információ, kommunikáció
- szakmai, tudományos, műszaki tevékenység
- humán-egészségügyi, szociális ellátás
- egyéb szolgáltatás
Kérdések a termékkel kacsolatban