Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Dynamincs 365 Business Central

(COSMO CONSULT Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

Ára: 23 500 Ft (havidíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 22 325 Ft (havidíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

Termék kategorizáció

Kontrolling és döntéstámogatás (VIR)

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

A felhő alapú Business Central vállalatirányítási rendszer tervezhető költségek mellett, jelentősebb egyszeri beruházás nélkül biztosítja egy integrált ügyviteli rendszer legmodernebb funkcionalitását a hazai KKV-k számára. A korábban Navision, majd Microsoft Dynamics NAV néven ismert vállalatirányítási rendszer 19 éve van a piacon és a Microsoft egyik legdinamikusabban fejlődő terméke.

A felhő alapú Business Central vállalatirányítási rendszer tervezhető költségek mellett, jelentősebb egyszeri beruházás nélkül biztosítja egy integrált ügyviteli rendszer legmodernebb funkcionalitását a hazai KKV-k számára. A korábban Navision, majd Microsoft Dynamics NAV néven ismert vállalatirányítási rendszer 19 éve van a piacon és a Microsoft egyik legdinamikusabban fejlődő terméke. A magyar jogszabályi környezetnek való teljeskörű megfelelés biztosítja, hogy az ügyviteli folyamatok minden hazai előírásnak megfelelnek. A Dynamics 365 Business Central leköveti a jogszabályok változásait és minden változás, új tudás, képesség azonnal a vállalkozások rendelkezésrére áll, telepítés vagy más technikai felkészülés nélkül. A felhőszolgáltatásként is igénybe vehető komplex ügyviteli rendszer a legmodernebb funkciókat biztosítja akár a kisebb vállalkozások számára is, mesterséges intelligencia, gépi tanulás és Power Platform technológiákkal támogatva a valós idejű adatokra épülő ügyvitelt és üzleti döntéshozatalt. Pénzügy: A pénzügyi stabilitás legalább annyira döntő szerepet játszik a KKV-k életében mint a nagyvállalatoknál. Legyen szó akár a napi ügymenetről, akár váratlan kihívásokat támasztó helyzetekről és beruházásokról, elengedhetetlenül fontos, hogy egy megbízható pénzügyi elszámolási rendszer segítse a munkát. A Business Central minden olyan könyvelési funkciót biztosít, amelyekre szüksége lehet a megalapozott döntéshozatalhoz. Raktárkezelés: A raktár az egyik legfontosabb és legnagyobb költségintenzitású létesítménye egy vállalatnak. A Business Central használatával csökkenthetők a tárolási költségek és magas szintű rendelkezésre állás biztosítható a kiszállításokhoz. A rendszer számos lehetőséget biztosít raktárkezelési feladatainak szerves integrálására a vállalat teljes ellátási láncába, és konkrét megoldásokat biztosít, amelyekkel javíthatja raktárkapacitásának kihasználtságát. Értékesítés: Elengedhetetlen, hogy az értékesítési feladatok szervesen beépüljenek az árukezelésbe és a pénzügyi gazdálkodásba. A Business Central minden értékesítési követelményt kielégít, az ajánlatadástól a számlázásig, beleértve az ügyfélspecifikus eladási árak és feltételek meghatározását, a bizonylatok iktatását, valamint az elemzéseket és értékeléseket is. Projektmenedzsment: A Business Central eszközök széles skáláját biztosítja a projektmenedzsment, a részletes projekttervezés és -irányítás, valamint a projektek kontrolling feladatokhoz. A rendszer a projekt állapotával, jövedelmezőségével és erőforrás karakterisztikáival kapcsolatos valós idejű információkkal támogatja a hatékony döntéshozatalt. Állítson be adott projektekre érvényes árlistákat az egyes cikkekhez, költségeket a számlázáshoz, és tekintse át befejezetlen feladatait, illetve minden költségét és kifizetését, átláthatóan strukturált összefoglaló képernyőkön keresztül.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban