Új értékelés írása
Lowcono Creator - Workflow Rendszer
(STYLERS Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
10% Kedvezmény a licensz díjból és a személyre szabás díjazásából
Ára: 1 000 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 900 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
A Lowcono Creator keretrendszer széleskörűen alkalmazható bármely vállalat által az üzleti folyamatok felépítésére, automatizálására, ellenőrzésére, illetve a kapcsolódó dokumentumok és gazdasági adatok kezelésére. A rendszer egyedi igényeknek megfelelő, akár több ezer felhasználó egyidejű kiszolgálására alkalmas, korszerű technológiára épülő, testre szabható ügyviteli és statisztikai megoldás
A Lowcono Creator keretrendszer olyan innovatív, egyedi technológiai megoldást képvisel, amely a vállalatok ügyviteli és folyamatmenedzsment területei számára kínál megoldást. A rendszer mögött közel 20 éves magyarországi, európai és amerikai környezetben végzett informatikai fejlesztési és üzemeltetési területen szerzett tapasztalat áll. A rendszer kialakításának alapelvei a következők: a felhasználók napi munkájának minél teljesebb körű támogatása automatikus adminisztrációs funkciók segítségével; munkafolyamat támogatás, határidő követés, beépített automatikus figyelmeztető üzenetek: a rendszer mindig egyértelműen megmutatja a felhasználók soron következő feladatait, és radikálisan csökkenti a hibák és tévedések számát; a valós idejű, naprakész, pontos és teljes lekérdezések, valamint az egy helyen elérhető összes információ lehetővé teszi az azonnali vezetői reagálást és beavatkozást (pl. működési folyamatok módosítása). Mit ad a Lowcono Workflow rendszer az ügyfélnek? kommunikáció valamennyi érintett fél között; határidők követése és beépített jelzések; munkafolyamatok valós idejű követése; bármely komplex feladat leképezése. Mit jelent a „low code, no code” rendszermegoldás? A Lowcono Keretrendszer tartalmazza a rendszerműködés kialakításához és módosításához szükséges eszközöket, felületeket. A Lowcono Creator Keretrendszer integráltan tartalmazza az alábbi megoldásokat, amelyekkel egy adott információs rendszer teljes mértékben testre szabható az adott ügyfél igényeinek, illetve az ügyviteli folyamatoknak megfelelően: a rendszerben található funkciók, adatlapok adattartalmának meghatározása, kialakítása (automatikus számítások, ellenőrzések, stb.); workflow támogatás és határidő kezelés, határidő figyelés és automatikus rendszerüzenetek a támogatott ügyviteli, eljárásrendi folyamatok vonatkozásában; dokumentumok és táblázatok sablon alapú előállítása különböző formátumban (Word, Excel, PDF) a rendszerben tárolt naprakész és ellenőrzött adatok felhasználásával; előre definiált, illetve meghatározott adatkör alapján összeállítható lekérdezések, statisztikák, kimutatások összeállítása és exportálása (HTML, CSV, Text, PDF, Excel, OpenDocument Spreadsheet) a rendszerben tárolt naprakész és ellenőrzött adatok felhasználásával; integrált dokumentumkezelés, dokumentumtár; a felhasználói szerepköröknek megfelelő jogosultság kezelés, jogosultság menedzsment; elektronikus kommunikáció a rendszer belső (pl. államigazgatási szervezet, ügynökség) és külső felhasználói (pl. beszerzésben érintett szervezetek) között; egységes adatnyilvántartás: a rendszer egészének működéséhez szükséges alapadatok, valamint az egyes ügyviteli cselekményekhez tartozó adatokat egy egységes, központosított, folyamatosan karbantartott adatbázis tárolja; interfész csatlakozási lehetőség adatok továbbítása és fogadása érdekében.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban