Új értékelés írása
QlickCRM
(QlickCRM Korlátolt Felelősségű Társaság)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
Az előfizetési díj egy évre előre történő kifizetése esetén 1 hónap kedvezményt biztosítunk, illetve elengedjük a bevezetés díját.
Ára: 6 500 Ft (fő/hó ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 5 525 Ft (fő/hó ) + ÁFA
Feltöltött dokumentumok
Termék kategorizáció
Telepítés helye
A QlickCRM egy könnyen kezelhető CRM rendszer, amely segít hatékonyabbá tenni kis és közepes méretű vállalkozások működését. A magyar nyelvű CRM rendszerünk támogatja az értékesítést, a projektmenedzsmentet, a mindennapi feladatok kezelését, sőt még az ügyfélszolgálat munkáját is.
QlickCRM - Egy hatékony CRM rendszer kis- és középvállalkozásoknak A QlickCRM egy magyar fejlesztésű, felhasználóbarát CRM rendszer, amely a kis- és középvállalkozások mindennapi folyamatait támogatja. A rendszer segít az értékesítés, a projektmenedzsment, a feladatkezelés és az ügyfélszolgálat hatékonyabbá tételében, ezzel hozzájárulva a cégek eredményességének növeléséhez. Főbb funkciók és modulok: Értékesítési modul: • Az értékesítési folyamatok nyilvántartása. • Testreszabható értékesítési lépések. • Közvetlen e-mail küldés az értékesítési adatlapról. • Szerződések és árajánlatok készítése. • Termékek és szolgáltatások nyilvántartása. • Előre meghatározott értékesítési státuszok és szűrési lehetőségek. Projektmenedzsment modul: • Projektek állapotának áttekintése. • Feladatok és határidők kezelése. • Egyedi projektfolyamatok és ellenőrző listák. • Projekt dokumentumok tárolása. • Projekthez kapcsolódó e-mailek rendszerezése. Feladatkezelés: • Ismétlődő feladatok létrehozása. • E-mailekből automatikusan feladatok generálhatók. • Feladatok delegálása és nyomon követése. • Ellenőrző listák készítése és használata. • Feladatok státuszának kezelése és szűrése. • Feladatok automatizálása. Ügyfélkezelés: • Ügyféladatok tárolása egy helyen. • Egyedi mezők hozzáadása az ügyfélinformációkhoz. • Dokumentumok és csatolmányok rendszerezése. • Ügyfélcímkék és kategóriák használata. • Ügyféladatok importálása és exportálása. Ügyfélszolgálati modul: • Beérkező e-mailekből adatlapok automatikus létrehozása. • Ügyekhez kapcsolódó feladatok és határidők kezelése. • Automatikus válasz e-mailek küldése. • Ügyek szűrése és státuszának nyomon követése. E-mail kezelés: • Beérkező és kimenő e-mailek kezelése közvetlenül a rendszerből. • E-mailekhez kapcsolódó feladatok és ügyek létrehozása. • Automatikus e-mail sablonok használata. Dokumentumkezelés: • Dokumentumok és fájlok feltöltése ügyfelekhez, projektekhez vagy feladatokhoz. Jogosultságkezelés: • Felhasználói csoportok létrehozása és kezelése. • Hozzáférési szintek és jogosultságok testreszabása. • Adatok biztonságos kezelése. Alapjellemzők: • Telepítési mód: Felhőalapú rendszer, amely bármilyen eszközről elérhető webböngészőn keresztül. • Felhasználói környezet: Könnyen érthető és gyorsan elsajátítható kezelőfelület magyar nyelven. • Biztonság: SSL-alapú titkosítás és napi adatmentés, kétlépcsős azonosítás. Telepítés előfeltételei: • Nincs szükség helyi telepítésre, minden funkció online elérhető. Elsődleges ügyfélkör és ágazati referenciák: • Elsődleges ügyfélkör: Kis- és középvállalkozások pl.: könyvelőirodák, értékesítéssel foglalkozó cégek. • Referenciák: Magyarországi ügyfelek, mint például könyvelőirodák és kereskedelmi vállalkozások. A szoftver erősségei: • Hatékonyságnövelés: Az ismétlődő feladatok automatizálása és a testreszabható folyamatelemek időt és energiát takarítanak meg. • Központi adatrendszer: Az ügyfélkommunikációtól a feladatkezelésig
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
Ágazat független termék.
Kérdések a termékkel kacsolatban