Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

HubSpot CRM - professional csomag

(Enterfor Hungary Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

többletszolgáltatás

előzetes állapotfelmérés, kiválasztásban segítség

Ára: 42 000 Ft (fő/hó ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

155,53 KB
2024-11-12
278,36 KB
2024-11-12

Termék kategorizáció

CRM

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Referenciák

1

kereskedelem, gépjárműjavítás
Anda Present

A HubSpot egy átfogó CRM rendszer, amely segíti a kis- és középvállalkozásokat abban, hogy hatékonyabban kezeljék ügyfeleiket és növeljék bevételeiket. Olyan cégeknek ajánlott a Professional csomag, amelyek már összetettebb értékesítési vagy marketingfolyamatokat szeretnének támogatni, és a növekedéshez fejlett eszközökre van szükségük.

Milyen területeken segít? 1. Értékesítési folyamatok Automatizálás: A HubSpot segít az értékesítőknek hatékonyabban dolgozni azáltal, hogy automatizálja a rutin feladatokat (például az emailek kiküldését, az ajánlatok utánkövetését vagy a kapcsolattartást), így több időt fordíthatnak az ügyfelekre. Kapcsolatkezelés: A rendszer minden fontos ügyféladatot egy helyen tárol, ami segít az értékesítőknek átlátni, hogy hol tartanak az adott ügyféllel, milyen kommunikáció történt korábban, és mik az aktuális igények. Riportok és elemzések: Részletes jelentésekkel és vizualizációkkal támogatja az értékesítési csapat munkáját.. 2. Marketing folyamatok Kampánykezelés: A HubSpot segítségével könnyen készíthetők és menedzselhetők az e-mail, közösségi média és hirdetési kampányok. Egy felületen át követhető a kampány teljesítménye, így látható, melyik csatorna hozza a legtöbb érdeklődőt. Landing oldalak és űrlapok: A platform lehetőséget ad landing oldalak létrehozására és tesztelésére. Az automatikus adatgyűjtéssel pedig minden lead pontosan bekerül a rendszerbe. Automatizált ügyfélszegmentálás: A HubSpot elemzi az érdeklődőket, és lehetőséget biztosít a célzott, személyre szabott marketing kampányok futtatására. 3. Ügyfélszolgálati folyamatok Jegykezelés: A HubSpot jegyrendszere révén minden ügyfélszolgálati kérdés rögzítésre kerül, így biztosítható, hogy egyetlen probléma se merüljön feledésbe. Ügyfél-elégedettség mérése: A HubSpot lehetőséget biztosít az ügyfél-visszajelzések gyűjtésére és elemzésére, ami segíti a szolgáltatás javítását és az ügyfélmegtartást. A HubSpot különböző csomagjai eltérő igényeket szolgálnak ki. A Starter és a Professional csomag közötti főbb különbségeket három fő területen érhetjük tetten: funkcionalitás, automatizáció, és riportálás. 1. Funkcionalitás Starter: Alapvető CRM-funkciókat kínál, mint a kontaktok és cégek nyilvántartása, egyszerű e-mail kampányok, alapszintű ügyfélkommunikáció kezelése, és limitált testreszabhatóság. Ideális kisebb cégeknek vagy induló csapatoknak, akik még csak ismerkednek a CRM használatával. Professional: Komplexebb igényekhez igazodik, beleértve az ügyfélút részletesebb menedzselését, a sales pipeline teljes testreszabását, és haladó marketing eszközöket, például A/B tesztelést vagy többcsatornás kampányokat. 2. Automatizáció Starter: Csak nagyon alap szintű automatizáció érhető el, például automatikus e-mailek küldése egyszerű szabályok alapján. Professional: Haladó automatizációs lehetőségeket kínál. Összetett munkafolyamatokat (workflows) állíthatsz be, például lead ápolási kampányokat, több lépcsős értékesítési és ügyfélszolgálati folyamatokat. 3. Riportálás és analitika Starter: Limitált riportálási lehetőségeket biztosít, néhány alapvető statisztikai mutatóval. Professional: Részletes analitikát és testreszabható riportokat kínál, így mélyebb betekintést nyújt az értékesítés, marketing és ügyfélszolgálat teljesítményébe.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban